مهرورز

انجمن حمایت از بیماران ام اس (مهر و سلامتی)

مهرورز

انجمن حمایت از بیماران ام اس (مهر و سلامتی)

اطلاعیه جدید

 

با سلام خدمت همه دوستان عزیز طبق مذاکرات به عمل آمده یک پزشک معتبر.. معتبر در امور انرژی درمانی درخواست همکاری را پذیرفت ...

تعداد معدودی بیمار مبتلا به ام اس و یا بیمارن کلیوی و یا کبدی  تحت درمان قرار میگرند و چنانچه درمان موفقیت آمیز بود مبلغی بسیار پایینتر از هزینه های جراحی و درمان شیمیایی پرداخت مینمایند و چنانچه درمان موفقیت آمیز نبود هیچ هزینه ای از آنها اخذ نمی گردد ...

چنانچه مایل به همکاری با گروه ما هستید و یا راهنمایی خاصی به ذهنتان می رسد مارا یاری کنید.

اینجارو هم بخاطر والنتاین بخونید  http://davaran.blogsky.com

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ویولت یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ق.ظ

تقریباْ تمام نوشته ها رو مطالعه کردم عالی بود خسته نباشید بهتون لینک میدم تا دیگران هم از اطلاعات مفیدتون استفاده کنند

۱ یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 ب.ظ

۱۴۱

توتیا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ب.ظ http://tutia.blogspot.com

مرسی از نوشته ها ولی در مورد این لینک والنتاین تجدید نظری کنید چ.ن صاحبش ادم دگم و بی ادبی است در بلاگم می توانید حرفهای کسی که ظاقت انتقاد را ندارد ببینید

سارا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام
بنده راجع به بیماران MS نیاز به یک سری اطلاعات دارم
می خواستم بدونم چطور می تونم به انجمن MS ایران دسترسی پیدا کنم.وچطور می تونم ازشون یکسری اطلاعات بگیرم .
من تحقیقی دارم که دونستن بعضی مسائل برام لازمه .از همکاریتون ممنون خواهم شد.

سمانه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.ghatre.blogfa.com

سلام . همش رو خوندم .با اینکه تا حدودی اطلاعات دارم در این مورد ولی باز هم دنبال مسائل جدید می گردم چون من خودم ام اس دارم و منتظر مطالب جدید شما هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد